sobota, 5 listopada 2016

Mini tutorial xD

Hej hej hejeczka!
Hehe, nie wiem dlaczego piszę to z samego rana... xD
Jest 11. No dla mnie to jest rano. xD
Jak chyba zauważyliście, dodałam muzykę do bloga.
To baaardzo łatwe.
Może zrobimy małą instrukcję.

Najpierw wejdź w ten link: *klik*.

Następnie zaznacz sobie jaki ci się tylko podoba pasek (będzie on widoczny na blogu).



Jak wybierzesz, kliknij ,,Next".

Teraz wybierz playlistę wchodząc w youtube, wpisujesz co chcesz i kopiujesz link.

 (wyszukaj)
 (skopiuj to)

Następnie wklej po prawej stronie, a po lewej wpisz tytuł.



*next*

Teraz ustaw sobie głośność itp. Możecie ustawić jak ja xD



*done*

Gdy klikniesz ,,done", przeniesie cię do czegoś takiego:
*kopiujemy ,,długi link"*



Skopiowałaś nasz ,,dłuuuugi link". Teraz logujesz się do bloggera i wybierasz blog do którego chcesz dodać muzykę.



Masz po lewej stronie takie cuś xD
Klikasz w ,,układ".



Klikasz w ,,nowy gadżet".



(Ja tu już mam xD)

Szukasz takiego czegoś co się nazywa ,,HTML/JavaScript" i klikasz w ten taki plusik xD
Wyskakuje ci takie coś.
W tą dużą kolumnę... Zresztą macie napisane xDD

Jak wkleisz link to klikasz ,,Zapisz" i uruchamiasz ponownie komputer.

Wchodzisz na bloga i voila!



Mamy muzyczkę xD

Tutaj można zobaczyć (i wybrać) wszystkie piosenki.
Taki... Taki... No takie CUŚ po prawej stronie na końcu xD





A tu można sobie regulować głośność.



Mam nadzieję, że pomogłam <3

Może zrobię też inne tutoriale xD

Papa <3 <3 <3 <3 <3

                                                   ~Lisia Bestia






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz