piątek, 4 listopada 2016

Trzy grosze.

Heyyy!
Musicie mnie poznać, więc...

Mam na imię Olimpia.
Mam 13 lat.
Nienawidzę nominacji...
Wattpad ^^
Emo.
Goth.
Iron Maiden.
When The Wild Wind Blows.
Lisy.
Dajmony.
Do końca w wikipedii nie jest to wytłumaczone.
Jestem daemonianem <3
*- Yhy. Wiemy. -*
Ciiiii... xD
Mój dajmon to Mist.
Mistfire.
Lis.
Ma dziewięć ogonów.
Ale mje to jakoś specjalnie nie robi.
Jest ze mną chyba... Musiałabym zerknąć do pamiętnika xD
Zaraz...
Mam go 3 miesiące.
Serio? ;_;
Myślałam, że jest ze mną WIECZNOŚĆ...
Mist, zostaw tą kaczkę :')
Ok. Ok.
Skup się. xD
A tak.
Wierzę w Boga. xD
Chrześcijanka ._. xD
PODŁOGOWE MINKI RZĄDZĄ! ._. ._. ._. ._. ._.
Może będę robić jakieś poradniki..? xDD
Może.
Dobra.
To taki post na szybko, ja jeszcze ogarnę sobie do końca możliwości Blogspota.

Papap, kocham was bestyjki!
Mist? Serio będziesz materialny, kruszynko?
*- Możliwe, lisełku <3 -*

                                                                         ~Lisia Bestia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz